Strona Główna

niedziela, 16 sierpnia 2015

Informacje !

Hejka. W tym poście chciałabym wam przekazać kilka informacji !

Więc bardzo długo mnie tu nie było, ale to tylko dlatego, że byłam na wczasach i nie miałam kompletnie dostępu do Internetu.  I od razu was za to przepraszam. Ale od dzisiaj posty będą się pojawiać codziennie albo co drugi dzień, zależy to od mojego widzimisię :) Więc w najbliższym czasie spodziewajcie się postów.

Jak mogliście już pewnie zauważyć mój blog przechodzi okres zmian. I tak właśnie w najbliższym czasie będzie się działo. Już tak naprawdę większa część zmian została wprowadzona, ale jeszcze kilka drobiazgów mi zostało.

Założyłam także stronę na facebooku : https://www.facebook.com/oksiazkachinietylko
oraz instagrama : anastazja__200323
Zapraszam !

I życzę wam dobranoc !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz