Strona Główna

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Smerfowy TAG Książkowy!!



1. Leniwy Smerf - wybierz książkę podczas, której czytania prawie zasnąłeś.

Nad odpowiedzią długo się nie musiałam zastanawiać, ponieważ mam jedną znienawidzoną przeze mnie książkę. A mianowicie jest to "Artemis Fowl". Książka naprawdę beznadziejna.

2. Próżny Smerf - wybierz postać, która dba o swój wygląd

Hmm... w sumie pierwsze co mi przychodzi do głowy to Tyff z "Oddech Nocy". Ona była właśnie taką typową pięknisią.

3. Żartobliwy Smerf - wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia

Chyba wybiorę tutaj Elliota z książki "Girl Online". Mam wrażenie, że on lubi się wygłupiać.

4. Mózgowy Smerf - wybierz postać, która lubi książki

Tutaj chyba wezmę Violę z książki "Czarne Serce". Viola lubiła czytać i często w książce było to zaznaczone.

5. Harmonijny Smerf - wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa

Nie mam pojęcia co tutaj odpowiedzieć. Hmm... Naprawdę nie wiem.

6. Jakim byłbyś smerfem - jakie byłoby twoje imię i osobowość

Byłabym Żartobliwym Smerfem lub Książkowym Smerfem ;)

Dzięki za przeczytanie tego tagu. Mam nadzieję, że ci się on podobał. Koniecznie napisz w komentarzu jakim ty byłabyś/byłbyś smerfem :)

Zaglądajcie koniecznie na mojego Facebooka : KLIK

I Instagrama : KLIK



1 komentarz:

  1. Muszę przeczytać to "Czarne serce" :D
    Wpadniesz do mnie? http://czytam-pisze-recenzuje-polecam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń