Strona Główna

poniedziałek, 7 września 2015

Harry Potter i Kamień Filozoficzny J.K. Rowling - recenzja


                      Tą książkę kupiłam bardzo spontanicznie i tak naprawdę gdyby nie wypadek, że odebrałam przesyłkę, w której nie wiedziałam co było, pewnie nie miałabym tych książek. Ale dzisiaj chciałam zrecenzować książkę "Harry Potter i Kamień Filozoficzny". 


Więc co do fabuły, mam bardzo dobre przekonanie. Książka jest bardzo oryginalnie napisana i bardzo ciekawie. Opowiada ona o chłopcu, który jest czarodziejem lecz o tym nie wie. Gdy przyjeżdża do Hogwartu (szkoły magii i czarodziejstwa) jego życie staje do góry nogami.

Styl autorki tej powieści jest bardzo hmm... prosty i łatwy w zrozumieniu i w przeczytaniu. Lecz w jej stylu pisania jest coś niezwykłego, co sprawia, że cała książka staje się magiczna.

Bohaterowie są bardzo na plus. Szczególnie polubiłam głównych bohaterów tej powieści czyli : Harry Potter, Hermiona Granger i Ron Weasley. Jednakże niektórzy bohaterowie są nieco niefajni.

Okładka jest ładna. W tej oprawie co ja mam czyli rysunkowej, książkę naprawdę miło się czyta i bardzo ładnie ogląda na półce.

Podsumowując : 

Fabuła : 5/5  Styl autorki : 5/5  Bohaterowie : 4/5  Oprawa wizualna : 5/5 = 19/20

Mam nadzieję, że post wam się podobał. Jak zawsze zostawiajcie komentarze i piszcie czy wam ta powieść przypadła do gustu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz