Strona Główna

sobota, 5 września 2015

Harry Potter J.K Rowling !

Hej wam !! Dzisiaj chciałabym się z wami podzielić pewną przesyłką, która ostatnio do mnie doszła. 


A mianowicie zamówiłam sobie "Harrego Pottera" J.K. Rowling.  Bardzo się wahałam co do zamówienia tej książki. Ale kiedy już przyszedł kulminacyjny moment postanowiłam zamówić sobie taki oto siedmiopak, który widzicie na zdjęciu. 

Wszystkie części są w twardej oprawie. Jako, że już przeczytałam pierwszą część mogę powiedzieć, że bardzo szybko się czyta te książki i bardzo wygodnie się je trzyma podczas czytania. Niedługo możecie spodziewać się recenzji.  

Miałam zrobić unboxing, ale zapomniałam i niestety otworzyłam paczkę wcześniej. 

Piszcie w komentarzach czy wy zastanawiacie się nad kupnem tych książek. I zapraszam również na stronę na facebooku : oksiążkachinietylko


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz