Strona Główna

wtorek, 30 czerwca 2015

Unboxing !! #1

Hej wam ! Dzisiaj będzie u - u - unboxing! JEJ !!! Ostatnio postanowiłam sobie zamówić kilka książek i dzisiaj mi przyszły ! Stwierdziłam też, że będę prowadziła nową serię na moim blogu. Oczywiście będę wam pokazywała książki jak będę miała jakąś większą paczuchę, bo na jedną lub dwie to raczej nie będzie unboxingu. A teraz do rzeczy :)



Oczywiście nożyczki numerem jeden :D



No to otwieramy !

Znalezione obrazy dla zapytania spongebob later
Tiaa trochę czasu  to zajęło.


No i nareszcie jest !! 
Jest to dość duży stosik chociaż kilka książek należy do mojej siostry :P


Ostatnio czytałam "Alicję w Krainie Zombie " więc nie mogło zabraknąć kolejnych części (zasługa mega przecen na matrasie !)


I to już wszystko w tym pościku mam nadzieję że wam się podobał taki unboxing i piszcie jakie wy książki niedawno zamówiliście lub może chcecie kupić takie same jak ja ?! 
  


3 komentarze:

  1. Piękna przesyłka, zazdroszczę :) Ja właśnie wróciłam z biblioteki - z "Cudownym tu i teraz", "Cinder", "Makabreskami" i "Cztery" Veronici Rossi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdobycze :)
    Ja też muszę jakieś "złapać"
    Zapraszam : http://oksiazkachinietylkoo.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń