Strona Główna

poniedziałek, 15 czerwca 2015

Zombie Apocalypse Book Tag !!

Hejka Dziś ma  dla was kolejny tag, a mianowicie jest to Zombie Apocalypse Book Tag. Jest to fajny tag, dlatego postanowiłam go zrobić.




Zasady:
Wybierasz 5 lub 10 książek i na podstawie losowania, wybierasz książkę, którą kartkujesz i otwierasz na przypadkowo otworzonej stronie. Imię, które zobaczysz jako pierwsze, to będzie osoba przypisana do jednego z dziesięciu punkcików.

Ja postanowiłam wybrać 5 książek i pod każdym zdjęciem będę pisała już dwa punkty. No to zaczynamy !!



Pierwsza wylosowana książka to "Wirusy". Hmm  już się boję co wypadnie ;)

1. Osoba, która zginie jako pierwsza
Będzie to Shelton ( str. 24) - jeden z głównych bohaterów tej książki. W sumie nie wiem, wolałabym żeby był to ktoś inny :)

2. Osoba, której podstawię nogę, aby uciec przed zombie
Chance (str.335) - I bardzo dobrze buahahha. Jest on tak głupi, że fajnie !



Druga wylosowana przeze mnie książka :) Tu  może być ciekawie ;)

3. Osoba, która jako pierwsza przemieni się w zombie
Noah (str.151) - Nie!!! Bardziej liczyłam na Olliego :( 

4. Osoba, która podstawi  mi nogę, aby uciec przed zombie
Megan (str.293) - Po niej bym się tego spodziewała. Ona jest jedną z tych wrednych, więc idealnie pasuje ;)

Kolejna książka, którą wylosowałam to hmmm dosyć tematyczna książka do tego tagu hah :)

5. Drużynowy idiota
Alicja (str 15) - Ona bardziej pasuje mi na mózg drużyny, niż na idiotę. W końcu to ona uporała się z zombie.

6. Mózg drużyny
Emma (str. 35) - nie, nie pasuje na mózg drużyny. Zresztą to małe dziecko. Nie fajnie ! ;)

Tym razem trafiłam na niezgodną i tu może być ciekawie.

7. Drużynowy medyk
Tris (str.69) - Haha Tris, haha i jeszcze czego ?! Ona nie poradziła by sobie z bandażem hahha. ?Nie wierzę, że medykiem będzie tak głupia lekko mówiąc osoba haha !

8. Ekspert do spraw broni
Cztery(str.185) - Uff przynajmniej ten będzie znał się na swoim zajęciu. Mi pasuje!

I już ostatnia książka, którą wylosowałam :)

                                                            9. Awanturnik drużyny
Kelley (str.149) - Tutaj nie wiem kogo się spodziewałam. Ona nie wiem czy by pasowała na awanturnika. Nie mam pojęcia.

10. Kapitan drużyny
Mabh (str.174) - Taa czarna postać z pewnością nada się na kapitana. Już to widzę ;)



I tal oto się prezentuje moja drużynka :) Myślę że ok. 

Pamiętajcie o komentarzach i pap!






6 komentarzy:

  1. Hejcia :) Wiem, że nie na temat ale nominowałam cię do tagu :) Miło gdybyś zajrzała tutaj: http://littlebooksmonster.blogspot.com/2015/06/pierwszy-w-zyciu-tag-czyli-kitty-book.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny Tag. :)
    Czytałam z tych książek tylko "Niezgodną" i w sumie średnio mi się podobała. Nie zamierzam czytać 2 i 3 części.
    Kiedy będą wyniku konkursu z "Girl Online" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie już niedługo. Zeszły tydzień był strasznie zabiegany i od poniedziąłku będzie już normalnie. I w poniedziałek też bęą wyniki ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny Tag ;D
    I jestem też bardzo ciekawa książki "Oddech Nocy" ;) Bardzo zachęca mnie okładka ;)

    OdpowiedzUsuń