Strona Główna

sobota, 6 czerwca 2015

Cichy kącik - czyli pogaduszki molów książkowych #2

Hejka, dzisiaj przychodzę do was z pogaduszkami. Więc mam do was kilka pytań.

Ktoś kiedyś zapytał mnie czy potrafię wybrać jedną książkę, która mi się najbardziej podoba i którą miałabym czytać w kółko, nie mogąc sięgnąć po inne książki.

Moim zdaniem nie wiem czy bym to potrafiła zrobić, na  tą chwilę nie potrafię. Na prawdę ciężko z pośród wszystkich książek jest wybrać jedną jedyną. Mam nadzieję, że nigdy nie stanę przed takim wyborem.

Kolejny temat, który chciałabym poruszyć jest tematem idealnym na ten czas. Jest lato, jest gorąco i może niektórzy ludzie mają książki, do których wracają? Może mają książki, z jakiegoś typu literatury, które czytają w lato. 

Ja mam książkę, do której powracam latem. A mianowicie jest to "Projekt C" o czym już pisałam w poprzednich postach. A czy mam jakiś typ literatury to chyba nie. Wiem tylko, że nie lubię ciężkich książek, a raczej zwiewne i lekkie. 


  

Piszcie w komentarzach jakie wy książki czytacie w lato !!

2 komentarze:

  1. Ja z chęcią powracam do książki "Trzy metry nad niebem " .
    http://uwielbiamlitery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dużo słyszałam o tej książce, jednak nie mogę się jakoś za nią zabrać.

      Usuń