Strona Główna

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Girl Online - recenzja + konkurs rozpoczęty



Penny na blogu Girl Online anonimowo dzieli się swoimi najskrytszymi myślami. O przyjaźni, chłopcach, szkole i atakach paniki, które komplikują jej życie. Kiedy sprawy osobiste Penny przybierają naprawdę zły obrót, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Tam poznaje ona Noah - przystojnego gitarzystę. Zaczyna się w nim zakochiwać i szczegółowo opisuje to na blogu. Ale Noah też ma sekret, który może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online i bezpowrotnie zniszczyć największą przyjaźń Penny.

Fabuła jest ciekawa, a już szczególnie jej dopracowanie. Książka jest bardzo hmm... Obyczajowa, ale no niestety jest też banalna. Nie spotkałam jeszcze takiej książki, ale myślę że fabuła nie była jakoś tam bardzo skomplikowana. Prosta i na temat.

Styl autorki jest bardzo prosty, ciekawy i nieskomplikowany. Myślę, że książka jest napisana w przyjazny sposób dla dziewczyn i co tu jeszcze dodać. Narracja wychodzi od strony głównej bohaterki w czasie przeszłym. Książkę czyta się naprawdę szybko.

Bohaterowie byli dobrze wykreowani, ale zabrakło mi czegoś. W każdym bohaterze czegoś mi brakowało. Bohaterowie są sympatyczni, nie irytujący i normalni. Jak to w świecie nastolatek bywa kłamstwa i kłótnie też się zdarzały.

Okładka mnie zachwyciła. Na maksa kojarzy mi się z latem i z ciepłem u z plażą. Ma w sobie to coś. Zdecydowanie jest jedną z lepszych okładek jakie widziałam. Ma też twardą oprawę, z czego po prostu jestem dumna, bo jak wiecie okładki i polskie książki równa się w 2/3 miękka oprawa.

Podsumowując : 

Fabuła : 4/5   Styl Autorki : 4/5  Bohaterowie : 3/5   Oprawa Wizualna : 5/5   =  17/20 

A teraz co do konkursu, będzie on trwał do 16 czerwca 2015r. wyniki pojawią się 24h po zakończeniu. 

Zasady Konkursu :

1. Uczestnicy konkursu muszą obserwować mój blog. ( będę to sprawdzać !! )

2. Jedna osoba może zostawić jeden komentarz.

3. 16.06.15r. wybiorę jeden komentarz, który uznam za najbardziej kreatywny i nagrodzę go nagrodą książkową.

4. Na wiadomość zwrotną czekam 48 godzin. 

I tak, pytanie konkursowe nr 

1. Jaką serię chciałbyś/chciałabyś zobaczyć na moim blogu ?
2. Jaka jest twoja ulubiona książka  
+ 3. Jak trafiłaś/trafiłeś na mojego bloga?

W komentarzu napiszcie mi też swój adres email abym mogła się z wami porozumieć w razie gdyby akurat twoja odpowiedź wygrała. 
  

A jeżeli chcecie pooglądać inne rzeczy o książkach do zapraszam na stronę innej dziewczyny : KLIK

10 komentarzy:

  1. Ja chciałabym zobaczyć serię taką jakby daily vlogoWą że codziennie będziesz dodawać codziennie jakieś zdjęcie z opisem
    Moją ulubioną książką jest "Marzycielki"
    Przez facebooka
    wiktoria.bulska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie nie zgłaszacie się?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by było jakbys porownywala książkę i stworzony na jej podstawie film np co Ci się podobalo a co byś zmieniła itp ;)
    Moja ulubiona książka jest : ,, Bezmyslna''
    O Twoim blogu dowiedzialam sie przez facebooka ;)
    wiola0024@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Chętnie zobaczyłabym u Ciebie serię tagów. Tagi są lubiane przez czytelników blogów, więc myślę, że większości osób się to spodoba ^^ Proponuję Disney Book tag, Medyczny tag książkowy, Celebrity book tag czy Albo Albo book tag :)
    2. Trudno mi jest się zdecydować, ale jedną z ulubionych jest "Niebo jest wszędzie " Jandy Nelson :) Niezwykle poruszająca, łapiąca za serce powieść o smutku, żałobie i miłości.
    3. Z fanpage'a "Książki, które pozostaną w naszych sercach " :)
    Isabel2001@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1:może porównywanie dwóch książek,innych autorów i zdecydowanie która jest leosza.
    Daily Vlogi albo albo czytamy z.... Czyli 5 książek,które musisz przeczytać,
    2Ulubiona moja książka. To Perseusz. Jackson z Annabeth uwielbiam ich i ich przygody składa się z ok 11 części (5 cienkich,4 grube+ 2 typu archiwum Percego itd.
    Po za tym jest tam dużo mitologi to co,uwilebiam oczywiście Greckiej bo,Rzym kopiował wszystko -_-.
    o blogu dowiedziałam się przez Facebooka.
    swagtoja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Bardzo chętnie zobaczyłabym u ciebie post danego dnia co tydzień gdzie zrecenzowałabyś klasyki np. środy z klasyką czy coś takiego.
    2. Moja ulubiona książka hmmm... Trudno o tylko jedną więc będzie seria Cassandry Clare "Dary Anioła". Uwielbiam wykreowany przez nią świat. Poza tym doceniam jej kreatywność ponieważ oprócz dobrze znanych ras typu wampiry, wilkołaki zapoczątkowała Nocnych Łowców i opisała tak, że kiedy czytam tą serię czuję się jak urodzony Nephilim.
    3. Na twojego bloga trafiłam przez post na facebook-u.
    Mój e-mail Dragonowa08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Fajnie by było, gdybys np. robiła co tydzień ankietę np. z 3 książkami i my głosując wybieralibysmy jedna, która byś nam zrecenzowala :)
    2. Mam duuzo ulubionych książek ale ostatnio po przeczytaniu "Hopeless" stała się ona jedna z ulubionych ;) Naprawdę cudowna książka opowiadająca ciekawa historie i przyjemnie się ją czyta ze wzgledy na fajny styl pisania :)
    3. O blogu dowiedziałam się z Facebooka ;)
    E-mail: PatiRusher@gmail.com

    przepraszam za błędy jeśli występują, ale pisze z telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ''Hoppless" to zadałam pytanie o nią pod recenzją "Maybe Someday". Nie obraziłabym się gdybyś skomentowała bo może czytałaś też 'Losting Hope" a ja mam dylemat. Recenzja tutaj: http://littlebooksmonster.blogspot.com/2015/06/rozum-mowi-moze-kiedys-serce-krzyczy.html

      Usuń
  8. Hej, hej :*
    1. Na Twoim blogu chętnie czytałabym/ oglądałam co miesięczne stosiki :) Ogólnie lubię oglądać tego typu posty u innych a najlepiej jeśli są do tego dołączone fotki stosiku. Kiedy oglądałam takie zdjęcia zawsze porównuję się z autorką/ autorem bloga. Zastanawiam się czy mi dana książka też by się spodobała itp. A poza tym kocham oglądać książki a one w takim stosiku, ułożone jedna na drugiej wyglądają przebosko <3
    2. Serio mam wybrać tylko jedną ulubioną książkę? Hmm jeśli już jesteś tak straszna, że każesz wymienić tylko jedną to wybiorę .. Harr'ego Potter'a i Czarę Ognia <3 Ogólnie kocham i ubóstwiam całą serię HP, ale no cóż Czara Ognia .. <3 Czytałam ją tyle razy, że już nie sposób zliczyć :-) Takie tomiszcza są przekochane i przecudowne a świat wykreowany przez J.K. Rowling ahh cud, miód i malinka <3 love, love :*
    3. O Twoim blogu dowiedziałam się od Ciebie :) Napisałaś do mnie wiadomość na FB ( O książkach ). Swoją drogą tak jak prosiłaś dodałam post o twoim blogu <3 Życzę udanego blogowania i przede wszystkim DUŻO WYTRWAŁOŚCI :)
    4. E-mail recenzje-sophie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłasza się!
    veroniqusia@gmail.com
    Obserwuję jako: Veroniqusia Waters

    1. Jaką serię... może wpisy-dyskusje na temat jakiejś kontrowersyjnej książki z czytelnikami bloga, na przykład "Dyskusja Lipca: Igrzyska Śmierci", Twoja opinia, a poniżej nasze zdania :) I obowiązek odpowiedzi na komentarze innych, żeby wywiązała się dyskusja. To mógł by być ciekawy blogowy cykl.
    2. Och, jest ich tak wiele, że trudno wybrać jedną! Harry Potter, rzecz jasna, "Gwiazd naszych wina", "Posłaniec", "FEED" Miry Grant... Uwielbiam je!
    3. Poznałam Twój blog przez Twój komentarz na moim ;) I nie żałuję!

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń