Strona Główna

niedziela, 14 czerwca 2015

The Name Game Book Tag !!


Witajcie dzisiaj mam dla was coś innego. Nie będzie to top 5, nie będzie to także recenzja, a będzie to ... The Name Game Book Tag! Od dawna już planowałam zrobić ten tag i wreszcie się wzięłam za napisanie go. 

Tag polega na tym, że na każdą literkę naszego imienia wpisujemy książkę. Książka ta może być książką, którą kochacie albo, którą chcecie przeczytać. Może to być książka, którą czytacie obecnie itd. Poznając reguły tego tagu od razu go polubiłam, także Let's Play !!


A - Alicja w Krainie Zombie, Gina Showlater
Tę książkę już posiadam ( jak zresztą widać na zdjęciu) i jestem w trakcie czytania jej. Na razie książka bardzo fajna i coś mi się wydaje, że kupię kolejne części ;)

N - Niezgodna, Veronica Roth
Książkę również mam i czytałam. Do tej książki mam mieszane uczucia. Ani mi się nie podobała ona jakoś nadzwyczajnie, ale również nie nie lubię jej. Może powiem tak : Czytałam o wiele lepsze książki.

A - Anna we Krwi, Kendare Blake 
Tą książką jestem zainteresowana od dłuższego czasu, lecz jakoś nie mogę się zebrać by ją kupić. Według mnie bardzo ciekawie się zapowiada. Piszcie w komentarzach czy czytaliście i jak tak, to czy warto ją kupić ;)

S - Starter, Lissa Price
Z tą książką miałam pewien problem, ponieważ słyszę o niej dosyć mieszane opinie i nie wiem czy ją kupić. Ostatnio nawet chciałam, ale nie wiem... Nie jestem przekonana do tej książki. Mam jednak nadzieję, że ją kupię w najbliższym czasie. 

T - Trylogia Czasu
Tak wiem... to nie jest książka, ale nie mogłam znaleźć jednej książki, która by mi się podobała, którą chciałabym kupić. Mam nadzieję, że to iż to jest trylogia nie ma znaczenia ? ;)

A - Akademia Pana Kleksa, Jan Brzechwa 
To była pierwsza lektura, która mi się podobała. Książkę czytałam bardzo dawno temu ;)

Z - Zwiadowcy, John Flanagan
Książkę przeczytałam już dawno i bardzo mi się podobała. Mam dopiero trzy części z tej serii, ale niedługo chcę sobie kupić pozostałe 9 ;)

J - Jutro, John Marsden
Książkę tą posiadam, lecz jeszcze jej nie czytałam. Nie wiem, kiedyś ją zaczęłam, ale w połowie nie skończyłam i chcę się za nią zabrać jeszcze raz.

A - Anatomia w Tańcu, Jacqui Greene Haas 
Ta książkę chcę przeczytać, bo tańczę i chcę wiedzieć więcej haha :)

\
I to tyle w tym poście moi drodzy !! Mam nadzieję, że post wam się spodobał i wyniki konkursu będą w poniedziałek !!

Nie zapominajcie o komentarzach! Widzę, że z każdym dniem jest was więcej i aktywność wzrasta i tak trzymać!! Liczę wieć na komcie i na obserwacje !! Paa

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny post ;) , wybierasz bardzo.interesujące książki ;**

    OdpowiedzUsuń