Strona Główna

piątek, 5 czerwca 2015

Top 5 moich ulubionych okładek książkowych!!

Hej. Dzisiaj wam pokaże 5 moich ulubionych okładek książkowych. Bardzo trudno było mi wybrać właśnie te 5 jedynych, ale jakoś wybrałam. Było mi bardzo trudno, bo tyle okładek jest pięknych, że noo... 



                           Top 5 ulubionych okładek książkowych :

1. Śliczna, co nie?          


2. <3


3. I ta okładka też mi się podoba :)


4. Ładna ;)


5. Ta okładka mi się strasznie podoba, nawet nie wiem czemu :P 
 

I to tyle z okładek, które wybrałam. W sumie to mogłabym zrobić jakieś wielkie top, ale niestety musiałam się ograniczyć do tych 5 okładek. Naprawdę jest wiele okładek książkowych, które zasługiwały na wystąpienie w tej liście, ale cóż....

Okej i to tyle w tym poście, mam nadzieję, żę wam się spodobał ;) 
Nie zapomnijcie o komentarzach, ma być dużoo komentarzy ! ;) i oczywiście możecie mnie zaobserwować. 
                                                                                                               

4 komentarze:

  1. Okładka Jedynej jest śliczna, zresztą jak wszystkie okładki z tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka Jedynej jest śliczna, zresztą jak wszystkie okładki z tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń