Strona Główna

środa, 3 czerwca 2015

Top 5 Ulubionych Autorów !



Hej, więc dzisiaj przychodzę do was z nieco innym postem, a mianowicie top 5 moich ulubionych autorów. Jak wiadomo ulubieni autorzy się zmieniają, jednak mam kilku takich, którzy zawsze będą moimi ulubionymi autorami ( pojawią się w tym poście) .


                                             Top 5 Ulubionych Autorów :

1. Rick Riordan  
Jest on  jednym z moich ulubionych autorów, ponieważ tak naprawdę jego dzieła pierwsze czytałam i przez jego twórczość polubiłam czytać. Więc musiał się on tutaj znaleźć. Czytałam prawie wszystkie jego książki. 


2. Andrzej Maleszka 
Bardzo lubię tego pisarza, ponieważ jego książki zaczęłam czytać w 1 klasie podstawówki i jego książki były pierwszymi można by rzec "grubymi" książkami. I jego twórczość mi się podobała

3. Sophia Bennett 
I tutaj również mam nie wiele do powiedzenia. Jej książki były tymi zaraz po Ricka Riordana i Andrzeju Maleszce. Też z nią czytałam i jej książka "Projekt C" mnie zauroczyła. Od dawna próbuję już sięgnąć po "Tańcząca" ale nigdzie jej nie ma, a na stronach internetowych jest niedostępna.


4.  Kathy Reichs
Tą autorkę polubiłam niedawno po przeczytaniu "Wirusy". Jej styl pisania i twórczość przypadła mi do gustu, a zwłaszcza jej książki, w których nie ma czasu na nudę. Mam nadzieję, że będzie ona wydawała jeszcze dużo powieści.


5. Lesley Livingston
Autorkę polubiłam niedawno i myślę, że jeszcze z nią zostanę. Nie wiem co tu dużo pisać i tyle. 


    Rick Riordan                             Andrzej Maleszka           Sophia Bennett

Znalezione obrazy dla zapytania andrzej maleszkaZnalezione obrazy dla zapytania kathy reichs
Kathy Reichs                                      Lesley Livingston


I to tyle w tym poście mam nadzieję, że post wam się podobał i dotrwaliście do końca.

Pamiętajcie o komentarzach i napiszcie jakich wy macie ulubionych autorów!!

3 komentarze:

  1. Kathy Reichs i jej "Wirusy" widziałam kiedyś w księgarni, zastanawiałam się nad kupnem, no ale widać wygrała inna książka , teraz już nawet nie pamiętam jaka :)
    Co do Ricka Riordana to mam e-book'a "Złodziej Pioruna " ale jeszcze nie przeczytany więc no za wiele on nie powiem niestety :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wirusy" to naprawdę świetna książka polecam każdemu ;)

      Usuń
  2. "Tańcząca" jest w tej samej serii wydawniczej co "Projekt C", ale jej autorką nie jest pani Bennet, tylko Sarah Rubin. Drugą książką w Polsce wydaną Sophi Bennet jest "Look" wyd. Egmont - świetna książka, polecam :) Też bardzo lubię tę autorkę :)

    OdpowiedzUsuń