Strona Główna

wtorek, 2 czerwca 2015

Ostatni dzień wyzwania - czyli co zdobyłam a czego nie !!

Hej!!

Dzisiaj podsumowanie naszego wyzwania. A więc jeżeli oglądaliście moje poprzednie posty widzieliście co zrobiłam, ale podsumowanie musi być ;) Więc tak udało mi się zdobyć prawie wszystkie punkty. I powiem jakie to książki czytałam.

                                                                       Punkty : 


       1. Przeczytaj, a raczej powróć do jednej z książek, która wprowadziła cię w książkowy świat.
             - Zaliczyłam i przeczytałam oczywiście "Projekt C" 

                                                   2. Przeczytaj książkę o modzie.
                                                        -  I tutaj również "Projekt C" 

                        3. Przeczytaj książkę, którą zaczęłaś czytać lecz nie skończyłaś, bo jest nie fajna.
                             - Tego nie zrobiłam, no bo po prostu nie mogłam no... Brak słów

                                                              4. Przeczytaj komiks 
                                                                  - Z jakiejś gazety, nie pamiętam jakiej  

                        5. Przeczytaj książkę, która jest napisana w postaci pamiętnika, dziennika.
                              Będzie to pozycja "Girl Online", która jest napisana właśnie tak blogowo/dziennikowo

                                          6. Przeczytaj książeczkę dla małych dzieciaków.
                                               - Kubuś Puchatek ;)

                                                     7. Przeczytaj poradnik.
                                                      - Poradnik nie znam nazwy ale coś tam o gotowaniu

                                  8. Przeczytaj książkę, która została wydana w 2015r.
                                       - Tutaj mogę dać "Girl Online" ;)

                    9. Przeczytaj książkę, która nie jest w twoim guście, jakich nie czytasz ogółem.
                          - Ogółem nie czytam Kubusia Puchatka ;)

                                                        10. Przeczytaj instrukcję.
                                                              - Instrukcja telewizora 

Oki to tyle mam nadzieję, że wytrwaliście do końca, a już jutro bardzo ciekawy post tak myślę.
Piszcie w komentarzach jakie wy książki najbardziej lubicie a jakich nie cierpicie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz