Strona Główna

czwartek, 21 maja 2015

Albo Albo Tag

Hejka, więc dzisiaj zapraszam was na książkowy albo albo tag. Będę tutaj miała tutaj dziesięć pytań na, które udzielę odpowiedzi i myślę, że się czegoś ciekawego o mnie dowiecie.


                                                   Albo Albo Tag

                  1.  Wolisz powieści jedno-tomowe czy trylogie?
              Hmm... to jest dla mnie bardzo ciężkie pytanie, ale gdybym miała wybrać  już tak naprawdę z wielkim bólem w sercu powiedziałabym, że wolę powieści jedno tomowe.

                                   2.  Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?
            Na ten moment czytam książki autorek jak i zarówno autorów więc na to pytanie nie umiem odpowiedzieć.

                  3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko w księgarniach internetowych?
          I tutaj nie miałam problemu z odpowiedzią, ponieważ ja zazwyczaj robię zakupy książkowe na stronach internetowych ( co nie zmienia faktu iż kocham chodzić po księgarniach) ponieważ tam znajdziecie wszystko, a jak idę do księgarni to nie zawsze jest w niej książka, którą akurat chciałabym kupić, więc zdecydowanie - strony internetowe.

  4. Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?
I tutaj również nie miałam problemu z udzieleniem odpowiedzi i moja odpowiedź brzmi film, film i jeszcze raz film! Bo jak mnie denerwuje jak seriale się dużą przez miesiące i  ogląda się serial prawie pół roku to szczerze wolę obejrzeć fil niż zmarnować połowę roku. Po prostu mnie irytują seriale.

                               5.  Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
       Szczerze mówiąc wolałabym czytać 5 książek tygodniowo no bo który książkocholik by nie chciał? A zresztą czytając 5 stron dziennie czytałabym książkę miesiąc jak nie dużej a ;po co to komu?

                                6.  Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Wolałabym być oczywiście autorem niż recenzentem, ponieważ ja po prostu lubię pisać i nie ukrywam tego, że na swoim kącie mam już kilka książek. 

               7.  Wolisz czytać w kółko 20 lubionych książek czy czytać sięgać po nowe pozycje?
   Jasne, że wolę sięgać po nowe pozycje, ponieważ mam na tyle dobrą pamięć, że czytając książkę drugi raz pamiętam o czym była i to czytanie książki drugi raz nie sprawia mi już takiej przyjemności jak za pierwszym razem.

                           8. Wolisz być bibliotekarką czy sprzedawcą książek?
Wolę być sprzedawcą książek. Nie wiem czemu po prostu tak już mam, może to dlatego, że lubię zapach nowych książek ? Nie wiem...

      9. Wolisz czytać tylko swój ulubiony typ literatury czy wszystko po za ulubionym typem literatury?
W tym pytaniu powiem tak : ja nie mam ulubionego typu literatury, więc raczej mogę czytać każdy typ literatury

                            10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?
Zdecydowanie stawiam na książki fizyczne. Ja ogólnie nie jestem zwolenniczką e-booków bo tak naprawdę połowa lub przynajmniej kawałek przyjemności z czytania sprawia mi to, że widzę że ta książka jest i zdecydowanie książki fizyczne.




I to byłoby wszystko w tym poście mam nadzieję że wam się podobało i bardzo chciałabym się dowiedzieć jak wy byście odpowiedzieli na te pytania. Więc nie zapomnijcie o komentarzach i jeżeli chcielibyście zostać ze mną na dużej możecie mnie zaobserwować. Paa...


               



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz