Strona Główna

czwartek, 21 maja 2015

Top 5 książek, które najbardziej lubię

Hejka, dzisiaj przychodzę do was z listą/tagiem w, którym opowiem wam co nieco o pięciu książkach, które najbardziej lubię. Będą to książki, które jak na razie najbardziej mnie zachwyciły, ale wiadomo za dwa trzy dni/tygodnie może się to zmienić. Więc to jest taka moja aktualna lista pięciu książek, które mnie urzekły. 

                                      Top 5 książek 

Na piątym miejscu chciałabym postawić książkę  

Znalezione obrazy dla zapytania córka dymu i kości

W sumie to ta książka spodobała mi się na tyle abym mogła umieścić ją na tym właśnie miejscu, ponieważ to była tak naprawdę pierwsza książka, którą przeczytałam z tej kategorii książkowej.


Na czwartym miejscu postawię 


Tą książkę wybrałam, ponieważ podobała mi się ta książka i nadal mi się podoba. Ale wybrałam ją z tego względu iż to była jedna z pierwszych książek jakie przeczytałam.


Uwaga, uwaga teraz książka, która stanie na podium i zajmie trzecie miejsce to... (fanfary..)



Drugie miejsce zajmie ...
 

Tak, przepiękna książka i ja po prostu nie wiem co o niej więcej powiedzieć. Po prostu piękna powieść.


I na samym szczycie podium stanie oczywiście ...


Ta książka jest genialna. Z początku myślałam, że to nie książka dla mnie. Jedni  mówili, że jest głupia drudzy, że super więc tak po jakimś czasie zebrałam się i ją kupiłam. Powiem jedno to jest najlepszy wybór jaki mogłam dokonać, bo po prostu książka zdradza nam realia życia i opowiada bardzo realną historię.


Moi drodzy to wszystko w tym poście, serdecznie zapraszam was do komentowania i do zobaczenia papa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz