Strona Główna

poniedziałek, 25 maja 2015

Wyzwanie dzień pierwszy !!

Hejka !!

Mnie dziś rozpiera mnóstwo energii i chciałabym wam powiedzieć, że punkty :

1. Przeczytaj, a raczej powróć do jednej z książek, która wprowadziła cię w książkowy świat;

2. Przeczytaj książkę o modzie;

4. Przeczytaj komiks.

Poszły mi jak z płatka i już je wykonałam, chociaż przyznam się, że punkty 1 i 2 mają ze sobą powiązanie, ponieważ mam jedną z ulubionych książek, która mnie wprowadziła w przygodę z czytaniem i ona właśnie jest o modzie. 

A punkt 4 no to komiks ;) Ja w domu komiksów mam pełno z czasów dzieciństwa i sobie zerknęłam na jeden i przeczytałam go.

Na razie tyko tyle punktów udało mi się zdobyć. Widzimy się za dwa dni z kolejnym podsumowaniem, ale oczywiście posty są CODZIENNIE!!!

Zapraszam was do zdawania relacji z wyzwania w komentarzu. I piszcie co chcielibyście u mnie zobaczyć i czy wam się podobają tego typu posty.

1 komentarz: