Strona Główna

piątek, 22 maja 2015

TMI Book Tag !!

Hejka, witajcie dzisiaj przygotowałam dla was TMI Book Tag. Tak, wiem, wiem. Ale ty dodajesz same tagi itp. , itd. Na chwilę obecną mam dwa tagi i to tylko dwa dni z rzędu dodałam tag. Więc nie martwcie się jutro będzie recenzja bardzo ciekawej książki. Więc zaczynamy!



                                        TMI Book Tag


                                            1.Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?

                       Zależy. Ja tam nie mam bohaterki, bohaterów, którzy się najlepiej ubierają i najgorzej. Więc chyba nie odpowiem na to pytanie.

                                         2. Twoje książkowe zauroczenie

               Bardzo lubię Akivę z książki "Córka dymu i kości" Laini Taylor

                          3.Czy kochałaś kiedyś postać, a potem zaczęłaś ją nienawidzić?

              W sumie to nie miałam jeszcze takiej sytuacji. Chyba... na szczęście nie miałam.

                                          4.. Najcięższa książka na twojej półce.

Najcięższą książką jak na razie jest "Czerwona Piramida" autorstwa Ricka Riordana. KTóra liczy coś około 600 stron. Miałam kiedyś grubszą książkę, ale nie chcielibyśćie wiedzieć co się z nią stało. 

                                           5. Czy masz jakieś książkowe plakaty?

   Nie mam książkowych plakatów aczkolwiek kiedyś miałam plakat "zmierzchu" Stephanie Meyer.

                            6. Czy masz jakąś biżuterię związaną z książkami.

                              Nie mam, żadnej biżuterii związanej z książkami.

                            7. Książkowe OTP czyli taka para której kibicuje.

                            Będzie to para Kelly i Sonny'ego z "Oddech Nocy" 

                                         8.Ulubiona seria książek.

Powiem tylko tyle, że mam tak dużo serii książek iż nie umiem wybrać jednej jedynej.

             10.Książkowa historia której Ci brakuje, która życzysz sobie by była kontynuowana.

                         W sumie to zdecydowałabym się na "Jutro" Johna Marsdena

                                        11.Ulubiona powieść jednotomowa.

                                     Wiedźma Nancy Holder i Debbie Viguie

                                        12.Od kiedy czytasz książki?

                                 Zaczęłam czytać książki w wieku 6 lat.

                             13.W którym domu Hogwartu jesteś? 

                                           W Gryffindor

                               14. Jakość, której szukasz w książce.

W książce szukam wciągającej fabuły, znośnych bohaterów i oczywiście już tak z wyglądu listek z okładki.

                                    15. Ulubiony cytat z książki.

                             Mam kilka więc teraz je przedstawię : 
Zamiast tępić zło, lepiej szerzyć dobro. i Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
 "Mały Książę "   Antonine de Saint- Exupéry.

                                                   16. Ulubiona okładka książki.

                                      

                                   

                                                           17. Akcja czy romans?                
                                               Zdecydowanie akcja

                          18. Gdzie idziesz kiedy dzieją się smutne momenty w książkach?
                                      Zazwyczaj jestem na łóżku. Więc na łóżko.

                                19. Jak długo zajmuje Ci skończenie książki?
         Zależy czy jest gruba czy cienka. Zazwyczaj czytam taką przeciętną książkę max trzy dni.

                                         20.Ile trwa twój kac książkowy?
                                                 Zależy dwa, trzy dni.
                                     21.Najmniej lubiana książka.
                            Zdecydowanie "Skrzydła Laurel " Autorstwa Aprilyn Pike

                                        22.Co Cię zachęca w postaci?
      Wiara i pewność w siebie ( oczywiście nie przesadna), odwaga i  racjonalne myślenie 

                                         23. Co Cię odrzuca w postaci?
           Lekkomyślność, postać, która zawsze wszystko wie lepiej a tego nie wie.

                          24.Powód dla którego dołączyłam do blogerów/ vlogerów?
                             Ponieważ kocham czytać i pisać, więc... Czemu nie?

                                           25. Przerażająca książka
                   Tak naprawdę nie czytałam jeszcze książki, która by mnie przeraziła.

                                        27.Ostatnia książka której dałaś 10/10 gwiazdek
                              W sumie ostatnio to była... "Oddech Nocy" Laini Taylor

                                    28.Ulubiony tytuł książki.
                  To pytanie jest dosyć dziwne, więc go sobie daruje.

                                29.Ostatnia książka którą przeczytałaś ?
                                  "Oddech Nocy" Laini Taylor 

                                 30.Książka którą obecnie czytasz.
                            " Niezgodna" Autorstwa Veronica Roth 

                      31. Ostatnia książkowa adaptacja którą obejrzałaś.
                                                   I tutaj znowu "Niezgodna"  
                         33. Autor z którym zawsze chciałaś porozmawiać.
       Rick Riordan, J.K. Rowling i wiele innych. Ale nie będę się tutaj rozpisywać bo trochę by tego było.
                             34.Ulubiona przekąska podczas czytania książek.
           Ja nie jem podczas czytania, ale jak bym miałą wybrać to czekolada!

                            35. Książkowy świat w którym chciałabyś żyć.
                 Nie chciałabym żyć w żadnym książkowym świecie. Wolę żyć tu gdzie żyję.

                                36. Książkowy świat w którym nie chciałabyś żyć.
              Jak powiedziałam powyżej : w każdym książkowym świecie nie chciałabym żyć.

                                  37. Ostatni raz kiedy powąchałaś książkę.
                                                Sekundę temu

                                38.Dziwne sposoby obrażania użyte w książkach.
                                   " Masz w sobie tyle uroku co zdechła dżdżownica..."

                                        39.Czy tworzysz jakieś własne teksty?
                                                            Tak, piszę książki 
                                         40.Ulubiony magiczny przedmiot
                                                   Latający dywan ;)

                                            41.Moje miejsce w drużynie Quidditcha.
                                                              Dopingujący

                                      42.Nazwij piosenkę którą łączysz z jakąś książką.
                                       Czy tylko ja nie mam piosenki, którą łącze z książką?

                                            43. Ulubiony podryw na książkę?
                                               Cześć, pójdziemy na książkę?

                                          44. I czy kiedykolwiek go użyłaś
                                        Nie, i w najbliższym czasie nie zamierzam

                                  45.Jak dużo książek posiadasz?
                                         Ponad siedemdziesiąt 

                                
 To tyle na dzisiaj mam nadzieję, żę wytrwaliście do końca i nie zapomnijcie o komentarzach i jeżeli chcecie zostać ze mną na dłużej możecie mnie zaobserwować. I to tyle na dzisiaj, widzimy się jutro pa..
                                                     
                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz