Strona Główna

środa, 20 maja 2015

TAG Czytelnicze Nawyki !

Witajcie!

Z góry bardzo was przepraszam za poprzedni post, niestety coś mi się popsuło i nic na to nie poradzę. Drugiej części posta chyba nie będzie lub będzie w innej formie. Ale dzisiaj postanowiłam, że zrobię Tag więc zaczynamy.



                                     Czytelnicze Nawyki TAG

          1.  Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
                        Nie mam konkretnego miejsca do czytania. Jednakże najczęściej jest to moje łóżko. 
                   2. Czy w trakcie czytania używasz zakładki, czy przypadkowych świstków papieru? 
             Powiem tak : zakładki zakładki i jeszcze raz zakładki. Nie obeszłabym się bez zakładek. Mam ich mnóstwo. W różne pory roku przechodzę różne fazy na zakładki, które używam miesiąc, dwa i zmieniam na inną.
              3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?
                Na to pytanie moja odpowiedź będzie dosyć podzielona, ponieważ wolałabym dojść do końca strony, albo nawet rozdziału. Jednak przez ostatnie kilka dni zazwyczaj czytam w autobusie, tramwaju, w poczekalni u lekarza lub na jakiejś krótkiej przerwie w szkole. Więc raczej nie mam czasu dojść do końca strony czy rozdziału. Więc kiedy mogę to doczytuje do końca kiedy nie mogę nie doczytuje.
               4.Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki?
                  Zazwyczaj przy czytaniu piję wodę mineralną, albo piję sok. Kiedy jest zimno na dworze lubię się napić herbaty lub kakao.  Natomiast co do jedzenia przy książce to bardzo rzadko się zdarza.
             5. Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film w trakcie czytania?
              Wręcz przeciwnie. Wolę czytać w ciszy. Cichutka muzyka gdzieś w tle przejdzie, ale raczej nie zwracam na nią uwagi. A co do oglądania filmu, no to przepraszam ale albo skupiam się na czytaniu albo na oglądaniu, bo to jednak nie ma sensu kiedy co chwila od książki odrywam wzrok na ekran i znowu do książki? Nie u mnie to nie przejdzie. 
            6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
           Zdecydowanie czytam jedną książkę na raz, ponieważ jakbym czytała kilka książek na raz to by mi się pomyliły historie. Gdy skończę jedną dopiero zabieram się za drugą.
           7. Czy czytasz w domu, czy gdziekolwiek? 
          Czytam zazwyczaj w domu, lecz kiedy nie mogę w domu no to jak pisałam we wcześniejszych odpowiedziach czytam gdziekolwiek.
          8. Czytasz na głos, czy w myślach?
          No jasne, że w myślach ! Bo spójrzcie jadę sobie takim autobusem i czytam książkę na głos. To by raczej nie wyglądało dobrze, bo po prostu będę przeszkadzać innym. I w myślach jest mi po prostu wygodniej. 
          9.Czy czytasz naprzód, poznając zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
          Nigdy nie zaglądam na ostatnią stronę poznając zakończenie, nie czytając książki. Może dlatego, żę to jest dla mnie po prostu głupota i później normalnie w  świecie nie chciałabym czytać takiej książki. A co do omijania fragmentów, nigdy mi się nie zdarzyło.
          10.Czy zginasz grzbiet książki? 
             Nie zaginam grzbietów w książkach, ponieważ najzwyczajniej w świecie je szanuję. Dla mnie książka jest czymś bardzo wartościowym i nie wyobrażam sobie zagięcia rogu tym bardziej jeżeli książka nie jest moja. Oczywiście nic nie mam do osób, które zaginają grzbiety, lecz ja po prostu wolałabym teg nie robić ;)
         
          I to wszystko w tym poście mam nadzieję, że wam się podobało i zapraszam do pisania w komentarzach jakie wy macie nawyki, a może macie niektóre takie jak ja? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz