Strona Główna

niedziela, 24 maja 2015

Cichy Kącik - Czyli pogaduszki molów książkowych.

Witajcie! Dzisiaj miało nie być posta, ale no życie chciało, że wpadłam na nazwę nowej serii i chciałam już tego posta napisać, bo wiem, że gdybym go nie napisała pewnie zapomniałabym o czym miał być. A więc na  moim blogu będzie nowa seria, która będzie się pojawiała co tydzień lub co dwa tygodnie. I to będzie taka luźna pogadanka, ja będę wam o czymś mówiła albo pytała się coś i tych postów z tej serii będzie dziesięć i po ostatnim poście z tej serii zrobię konkurs. 

Szczerze? Mam nadzieję, że chociaż pod tą serią pod tymi postami  będzie jakaś aktywność i będziecie jednak komentować, bo ja widzę, że wy wyświetlacie i czytacie co ja piszę. A wyświetlenia rosną z każdą sekundą i to dosłownie, więc jeżeli zaglądacie to warto skomentować jakiś post.

No, ale nie o tym dzisiaj. Dziś chciałabym wam powiedzieć o zapowiedziach książkowych na ktore czekam, bo w sumie one mi się wydają ciekawe, albo to jest kontynuacja jakiejś serii. 

 książki, które tutaj wypiszę, będą książkami trzema zapowiedziami, których nie mogę się doczekać : 

"Wypowiedz jej imię" - James Dawson i premierę ma 3.06.2015r ( a więcej informacji oraz opis znajdziecie TU )

"Córka zjadaczki grzechów" - Melinda Salisbury i premiera będzie również 3.06.2015r. ( TU więcej informacji)

"Przebudzenie Labiryntu" - Rainer Wekwerth i premiera będzie 3.06.2015r.


I to w sumie tyle w tym poście, ponieważ ja czekam tylko na trzy premiery książek, których nie mogę się już doczekać i myślę że ta seria przypadnie wam gustu.

 W komentarzach piszcie na jakie wy premiery książkowe czekacie, a może chcecie przeczytać te same książki? Piszcie dużoo komentarzy i możecie mnie zaobserwować i myślę, że ta seria będzie sprawiała, że będziemy mogli pogadać , a nie będzie to tylko puste wystukiwanie liter. Liczę na waszą aktywność bajo ;)




2 komentarze: