Strona Główna

poniedziałek, 25 maja 2015

Wyzwanie książkowe!!

Cześć !

Dzisiaj postanowiłam, że na mojego bloga zamieszczę Wyzwanie książkowe mojego autorstwa. To wyzwanie będzie trwało 7 dni i mam 10 wyzwań. Tutaj liczę, że się do mnie przyłączycie i będziecie aktywnie podejmować to wyzwanie ze mną ;) i jeszcze informuję, że będą co dwa dni relacje z tego wyzwania także patrzcie i komentujcie.

                                               7 Dniowe Wyzwanie Książkowe :

                           1. Przeczytaj, a raczej powróć do jednej z książek, która wprowadziła cię w książkowy świat.

                                                   2. Przeczytaj książkę o modzie.

                        3. Przeczytaj książkę, którą zaczęłaś czytać lecz nie skończyłaś, bo jest nie fajna.

                                                              4. Przeczytaj komiks

                        5. Przeczytaj książkę, która jest napisana w postaci pamiętnika, dziennika.

                                          6. Przeczytaj książeczkę dla małych dzieciaków.

                                                           7. Przeczytaj poradnik.

                                  8. Przeczytaj książkę, która została wydana w 2015r.

                    9. Przeczytaj książkę, która nie jest w twoim guście, jakich nie czytasz ogółem.

                                                        10. Przeczytaj instrukcję.


I to tyle w tym poście mam nadzieję, że dołączycie do mnie i ze mną podejmiecie to wyzwanie ;)

W komentarzach was proszę o pisanie czy podejmujecie ze mną to wyzwanie. I...niedługo będę miała la was niespodziankę. A na razie się z wami żegnam. 

I piszcie w komentarzach jakie serie chcielibyście zobaczyć i czy podejmujecie się tego wyzwania. Ma być dużo komentarzy ;)



                        

                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz