Strona Główna

sobota, 23 maja 2015

Letni Book Tag

Hejka, dzisiaj zapraszam was na Tag mojego autorstwa. Pomyślałam, że wymyślę taki tag, ponieważ zbliża się lato i wakacje, więc wiecie.


                                                       Letni Book Tag
                     1. Jakie książki zamierzasz przeczytać tego lata?
                     W wakacje zamierzam przeczytać chyba, książkę " Nieśmiertelny" Elisa Puricelli Guerra, a reszty jeszcze nie wiem.

                                         2. Gdzie najczęściej czytasz latem?
                     W lato czytam na podwórku ( no chyba, że czytam w nocy ;) ) albo jak jestem na wakacjach to w hotelu, lub na plaży czy czymś takim.

                                     3. Czy masz jakiś napój, który pijesz czytając książkę akurat latem?
                  Tak, mam taki napój. Jest to zimna lemoniada z cytryny, limonki i mięty mmm.. pycha.

                                    4. Czy lubisz czytać w lato, lub gdy jesteś na wakacjach?
                                              A czemu nie? Oczywiście, że lubię!

 5.Czy lubisz/potrafisz czytać w różnych środkach lokomocji np. Samolot, autobus, pociąg, auto itp.?
Może nie do końca lubię, ale umiem czytać i bardzo się cieszę z tego powodu. Wiem, że są ludzie którzy nie mogą i naprawdę się cieszę, że mnie ten problem nie dotyczy.

                                6. Jaka według ciebie powinna być idealna książka na lato?
Jeżeli chodzi o fabułę to na pewno książka powinna być lekka, przyjemna, ciepła i powinno się ją czytać szybko. A jeżeli chodzi o oprawę wizualną to okładka powinna być jasna, w ciepłych kolorach na pewno.

                            7. Która książka jest idealna na lato? ( jaką czytałaś) 
                Według mnie będzie to książka "Aż po horyzont" Morgan Matson

                      8.Okładka książki, która kojarzy Ci się z latem. 
       
                                    

                            9. Czy jadąc na wakacje kupujesz sobie specjalnie na tą okazję książkę pocket edition?
Szczerze? To nigdy nie miałam do czynienia z takimi książkami i jakoś mnie tak do nich nie ciągnie.

                 10. Czy masz swoją ulubioną książkę do, której wracasz szczególnie latem?
 Chyba mam taką książkę. To była książka, którą pierwszy raz przeczytałam dopiero jak zaczynałam moją przygodę z książkami i czytaniem, a czytałam ją w lato i dlatego też lubię do niej powracać latem, a mowa tu o " Projekt C" którą napisała Sophia Benett

                                        11. Kogo nominujesz do tego tagu?
       A, więc nominuję Maję z kanału towartoczytac   i mam nadzieję, że niedługo na jej kanale pojawi się filmik z tym tagiem ;) 


I to już wszystko w tym poście jeżeli wy chcielibyście się podzielić swoimi letnimi doznaniami książkowymi to oczywiście zapraszam do komentowania i jeżeli chcecie zostać ze mną na dłużej możecie mnie zaobserwować. Informuję jeszcze, że w przeciągu następnych dwóch tygodni zajdą zmiany wyglądu bloga, więc mam nadzieję że będzie tu ładniej i przyjemniej. A na razie się z wami żegnam papa.

2 komentarze:

  1. Świetny post ;) Ogólnie bardzo podoba mi się Twój blog, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń